• Dominik
  • 27 stycznia 2020

Wraz z początkiem roku, ceny poszybowały w górę za usługi. Nie tylko branża informatyczna podniosła ceny za swoje usługi, ale zrobiło to wiele innych firm (np. salony kosmetyczne, salony SPA i inne). My także musieliśmy podwyższyć cenę za nasze poszczególne usługi, które wykonujemy dla klientów indywidualnych jak i firm. Nasz aktualny cennik zniknął, a zastąpiła go WYCENA ON-LINE.

Czym się różni wycena on-line od zwykłego cennika usług?

Podstawową zmianą cennika on-line jest to, że klient może dostosować go do własnych preferencji (wybrać opcje główne i dodatki, które go interesują). Na ostatnim kroku w WYCENIE ON-LINE klient tylko podaje swoje dane tj. imię, nazwisko, email i telefon. My zaś robimy resztę, czyli zapoznajemy się z wyborem usług klienta i dzwonimy do klienta z propozycją kwoty za usługi, które u nas złożył za pośrednictwem WYCENY ON-LINE.